fredag 17. juli 2015

Allotria


 
Foto: Kow d. e. 16072015 ©
Klikk på bildene for å se større versjon
 
Her er reklamen ...
 

... og her er virkeligheten. Blomst til venstre, knopp til høyre.

Jeg trodde klaseroser hadde blomster i klaser.
Derfor erstattet jeg for to år siden en av de utgåtte buskene i rosebedet med klaserosen Allotria.
Busken var utstyrt med en forlokkende plastplakat med røde roser tett i tett.

I fjor sommer kom det ingen blomster.
Det fant jeg ikke urimelig.
Jeg gav den gjerne en sesong til å etablere seg.

Denne sommeren hadde jeg større forventninger.
Hittil er det kommet to blomster og èn knopp.
De har sittet langt fra hverandre og ikke i klase.

De fleste andre rosene i rosebedet er spesielt flotte i år.
De har mange blomster på èn gang og får stadig nye.
Det er altså ikke et spesielt dårlig roseår i vår hage.
Men Allotria-rosa imponerer ikke.

Foreløpig.
Den skal blomstre fra juni til oktober, sier "pakningsvedlegget".
Den har altså ennå tid til å ta igjen det forsømte.
Men hvis den skal holde det reklamen lover, må den snart få opp farten.
Familiens "gartner" begynner å bli utålmodig.

2 kommentarer:

Dyrene i hagen sa...

Hei!
Så uheldig du har vore.......
Eg har hatt fleire Allotria roser gjennom mange år!
Eg er veldig glad i desse som lyser opp langandes veg.
Dei har flotte klasar, og blomstre lenge utover hausten
om ein klippe bort visne roseklasar.
Flott bladverk.
Ei av rosene er gradvis blitt meir pusselete,
og i år kjøpte eg ei ny.
Den ser frodig ut, men har hatt berre ei rose.
Nokre få knoppar til. Men eg har no høner og
kyllingar som grev rundt rosene mine...
Reknar med at det vert meir blomstring til neste år.
Så hald ut!
Med vennleg helsing Silje

winther sa...

Hei, Silje. Godt å høyra at du har vore meir heldig enn vi har vore. Planta vår står framleis med ei rose, og no har ho ikkje fleire knoppar. Det blir difor venteleg i alt to blomar denne sumaren. Ja, vi får vona at framtida gjev oss fleire. Vi held ut, men er ikkje veldig optimistiske. Beste helsing Kay Olav d.e.